facebook

Zapraszam wszystkich czytelników i

klientów do odwiedzenia naszego profilu.

 

MENU

Dieta 1000 kalorii - to najzdrowszy rodzaj diety, która zmniejsza dzienną dawkę kalorii. W ten sposób uzyskujemy ujemny bilans energetyczny, który   doprowadza    do utraty masy ciała. W diecie wykorzystywane są chude produkty mleczne, drób, duże ilości warzyw i owoców. Stosowanie diety 1000 kcal dostarcza organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych.

 

Przykładowe menu

-Śniadanie: chleb pełnoziarnisty,pasta z wędzonej makreli z twarogiem,ogórek zielony

- II śniadanie: mix owoców sezonowych(truskawka,arbuz,jabłko)

- Obiad: szaszłyk z kurczaka z cukinią i papryką na grillu,ryż pilaw,ogórek świeży

- Podwieczorek: galaretka z porzeczką 

- Kolacja: sałatka grecka

 

 

Dieta 1200 kalorii - zapewnia organizmowi makro i mikroelementy niezbędne do funkcjonowania. Bazuje na produktach niskotłuszczowych, dostarcza pełnowartościowe białko, zaś źródłem węglowodanów są produkty z pełnego przemiału, warzywa i owoce bogate w błonnik - usprawniający tempo metabolizmu.

 

Przykładowe menu

- Śniadanie: chleb razowy,pasta jajeczna ze szczypiorkiem,pomidor koktailowy

- II śniadanie: jabłko pieczone z cynamonem i migdałami

- Obiad: Roladki z indyka z nadzieniem ze świeżego pesto podane z kaszą jęczmienną i kalarepką w śmietanie.

- Podwieczorek :jogurt naturalny z błonnikiem i syszoną figą

- Kolacja: sałatka z makaronu pełnoziarnistego z tyńczykiem i jajkiem

 

 

Dieta 1600 kalorii - oparta jest o chude produkty mleczne, drób oraz duże ilości warzyw i owoców.

Polecana mężczyznom, aktywnym fizycznie kobietom oraz młodzieży w wieku dorastania.Ten sposób odżywiania może być również epilogiem dla osób   korzystających wcześniej z diety 1000 kalorii chcących utrzymać wymarzoną masę ciała.

 

Przykładowe menu

- Śniadanie: bułka wieloziarnista,twaróg z ziołami i rzodkiewką na roszponce.

- II śniadanie: sałatka z owoców z jogurtem naturalnym

- Obiad:Bitki wołowe duszone, ryż brązowy, surówka z kapusty pekińskiej z oliwą, szklanka soku wieloowocowego niskosłodzonego.

- Podwieczorek: mufinka marchewkowa ,herbata czerwona

- Kolacja: sałatka zielona z cukinią grilowaną i awokado

warzywka

POLECAMY

malakaloriamini