facebook

Zapraszam wszystkich czytelników i

klientów do odwiedzenia naszego profilu.

 

MAKSYMY DIETY CHUDNIJ SMACZNIE:

Dzięki małym objętościowo, ale częstym potrawom zaspokoisz głód, nie magazynując energii w postaci tłuszczu.

 

1. Każdy dzień zacznij od wypicia szklanki wody małymi łykami, w ciągu dnia spożywaj ok. 2 litrów płynów dziennie (woda, herbata owocowa, ziołowa, zielona, czerwona,  kawa zbożowa).

2. Cukier zastąp słodzikiem.

3. Sól zamień na zioła oraz łagodne przyprawy.

4. Dania możesz doprawiać przyprawami ziołowymi, pieprzem, papryką, cynamonem, octem winnym, balsamicznym, czosnkiem lub sokiem z cytryny.

5. Owoce i warzywa spożywaj  ze skórką.

6. Możesz jeść miętusy i gumy bez cukru.

7. Sałata zawsze mile widziana.

8. Przerwy między posiłkami zachowuj w odległości minimum trzech godzin.

9. Potrawy spożywaj powoli, by żołądek miał czas poczuć nasycenie.

10. Alkohol jedynie kieliszek czerwonego wina do obiadu (nie słodkie). Pozostały alkohol to niepotrzebne puste kalorie.

11. Pamiętaj o ćwiczeniach fizycznych, które rzeźbią sylwetkę.

warzywka

POLECAMY

malakaloriamini